02 november 2016

Mandala madness week 1

He doel van dingen afmaken is meer ruimte creëren in alle kasten waar nu bollen garen liggen. Het beginnen van een nieuw project is het leukste wat er is. Kortom, Ik ben weer een project begonnen. Het is de Mandala madness geworden. Het is lekker om 's avonds in bed nog even te haken met een dikke haaknaald, zeker nu ik weer een stel sneeën in mijn vinger heb gehaakt. Ik heb nog een heel stel bollen Aran with wool van Marriner liggen. 75 % acryl met 25 % wol, in paars en zwart. Eigenlijk wilde ik een deken haken van deze twee kleuren samen, maar ik heb al meer dan een (400 grams) bol zwart weggehaakt in een sjaal. :-)
Maar nu heb ik dus een heleboel paars garen liggen, waarvan ik iets moois kan maken. Ik heb geen idee of ik genoeg heb, maar ik kan altijd de buitenste rand met zwart maken, haha. Als alles volgens plan gaat, maak ik niet alleen de mandala, maar maak ik hem daarna ook nog vierkant, want ik houd niet van ronde dekens.

Gisteren ben ik begonnen, zojuist heb ik de eerste week afgerond. Het haakt lekker snel weg en is niet heel ingewikkeld. Precies wat je wilt als je televisie luistert.
Maar als ik zie hoe groot dit is en hoe klein deel 1 in de afgeronde deken is... word ik een beetje bang. Dit wordt een monster!
Ik houd d'r wel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten