07 november 2016

Mandala madness week 3 en 4

De mandaladeken begint al aardig vorm te krijgen. En wat nog belangrijker is hier in het barre noorden: hij begint al prettig mijn knieën te bedekken tijdens het haken.
Tijdens het haken is de schoonheid nog niet echt zichtbaar, je zit dan veel te dicht op de steken. Maar toen ik na het afronden van week 3 een foto maakt, zag ik het ineens weer. Het wordt een beauty!
 
 
En dan krijg je ook meteen weer zin om door te gaan Dus twee dagen later was ook week 4 klaar. Helaas lees ik meer snel dan goed, dus ik heb inmiddels al twee keer een hele toer moeten uithalen omdat ik maar raak haak, maar over het algemeen is deze deken tot nu toe nagenoeg zonder fouten. Em dat wil in mijn geval heel wat zeggen.
 
Na week vier is hij in ieder geval bijna rond, ik ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten