14 oktober 2012

Drop in the ponds voor mijn nichtjes

Als je één Drop in the pond gehaakt hebt, wil je er meer doen. Tenminste, zo gaat het bij mij. Het patroon is net zo eenvoudig als granny's haken, maar het is veel leuker. Ik zat al meteen aan een dekentje in wit-roze-rood te denken. En als je er aan denkt, begin je ook meteen maar natuurlijk.



Misschien een beetje onnozel van mijn kant, maar ik was al best een eindje op weg voor ik me ging afvragen wat ik in hemelsnaam met een roze dekentje moet. Een klein meisje zoeken, dat is vaak het beste. Gelukkig vond mijn schoonzusje het een goed idee om deze af te haken voor mijn nichtje, en er nog eentje bij te maken in wit-lila-paars voor de andere helft van de tweeling. Kijk, dat zijn pas plannen.
Dus meteen de bollenmand ingedoken en dropje nummer twee opgezet. Dan zul je altijd zien: de paarse was nog eerder klaar dan de roze.
Enfin, met hun verjaardag nog een maand weg, lagen de dekentjes  gewassen en ingepakt klaar. 
Hoe koel is dat!





1 opmerking: