18 mei 2010

Tas eindelijk af!


Eindelijk is mijn tas af. Het was best wel een bevalling. Eerst ben je tijden bezig met het haken van allemaal verschillende granny's en dan moet je ere nog een tas in maken ook. Kortom, het gehaakte omhulsel lag alweer een halfjaar in de kast te wachten tot ik tijd voor em zou vrijmaken.

Ik heb er maar direct een stoere tas van gemaakt: veel vakjes, een ritsje voor mijn zo innig geliefde iPhone in de schouderband en natuurlijk een vak speciaal voor mijn netbook. Maar het meest trots ben ik op het geheime vakje, met rits, in de bodem. Geen idee wat ik er in moet stoppen, maar het feit dat die er is stemt mij hoogst gelukkig.

De kleuren vind ik ook nog steeds okee: lekker truttig, maar toch min of meer gothisch verantwoord.
Enfin, ik = happie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten