06 juni 2010

Kleedje... en de gewraakte kleuren

Ik ben begonnen aan een heuse granny afghan. Ik heb ooit een foto opgeslagen, omdat ik het patroon zo mooi vind. Ik was ook helemaal van plan om hem te maken in wit, grijs en licht blauw. Dus heb ik wit, roze en paars garen gekocht! Haha, ik ben soms echt een muts. Bij vlagen vind ik de combi toch nog steeds erg mooi, maar vervolgens is het natuurlijk net niet mij kleur paars en het roze is wel heel erg neon....

Enfin, ik heb er bijna eenderde op zitten in ruim een week, dus mijn lijden duurt niet erg lang. Haken met naald 5 gaat natuurlijk ook wel snel genoeg. Dan kun je met een paar weken op 2,5 bij 2,5 meter zitten. En mijn arme schoonmoeder maar doorbochelen op mijn ragfijne, witte, enorme sprei met al die bobbeltjes.

Ben ondertussen ook bezig aan blauwe en witte grannies met een ronde kern (katoen) maar ik weet nog niet wat dat moet worden. Misschien maar weer een tas, ghighi.

En ik heb visioenen van veeeeeeeel meer vierkantjes... Ik ben bang dat een grannyverslaving net zo erg is als een amigurumiverslaving. Nu maar afwachten wat er over vijf weken mee gaat naar Ierland om me te vermaken: ami of granny?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten