14 mei 2010

Het rood-wit-roze kleinemeisjeskleedje


Tja, wat heb je dan verder nog te zeggen...
Ik heb besloten dat mijn kleinemeisjeskleedje af is. Het garen is nu voor de derde keer op, het leek me een goed moment om maar eens te stoppen. Hij is nu ongeveer één bij anderhalve meter, mooi genoeg zou ik zeggen.

Het is overigens een opvallend gegeven, dat ik steeds meer plezier in de grannies kreeg, naarmate ik mijn besluit om te stoppen definitief stelde. De laatsten waren echt een soort afscheid, terwijl ik me twee dagen geleden nog ronduit zat te vervelen tijdens het haken. Nou ja, dat herken ik dan wel weer van meer dingen.

Maar nu komt het volgende probleem: wat doe je dan met zo'n dekentje? Ik vind hem echt prachtig, maar ik begrijp dat ik niet meer in de categorie 'kleine meisjes' val. Vooruit, ik zal maar eens een klein meisje gaan zoeken om haar er blij mee te maken.

En ik... ach, ik heb de foto's nog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten