10 mei 2010

Kippenliefde


Hmmmm, wel op Twitter, maar niet hier, dat kan natuurlijk niet.
Hoewel ik de afgelopen maanden mijn kop eraf heb gehaakt, vergeet ik de heugelijke geboortes te melden. Daar moet maar eens verandering in komen!
De laatste ami's zijn de kippen, die we liefdevol 'tante Mieke' gedoopt hebben. Het patroon is van Christel Krukkert. Ze zijn wat groter dan ik gewend ben, haha, dat was drie dagen flink doorhaken per stuk. Ik heb ook al besloten dat ik noooooooooooooooooooit meer een kip maak! Maar ze zijn wel leuk!
Met het garen dat ik over had, ben ik aan het meest foute kleine-meisjeskleedje begonnen dat ik ooit gezien heb. Hij is inmiddels 6 bij 6 grannies en ik moet voortdurend garen bijhalen. Ik ben bang dat hij niet zo heel veel groter gaat worden, het verveelt namelijk best wel snel, een beetje dom vierkantjes haken. Ik vond het idee van een rondje in een vierkantje erg grappig, maar dat heb je na 36 keer ook wel gezien! Plus dat het garen erg goedkoop is, maar dat je vervolgens zoveel nodig hebt, dat het alles bij elkaar gewoon een duur geheel begint te worden. Nou ja, een hobby mag wat kosten natuurlijk, maar staks zit ik met een enorme roze-wit-rode deken, waar ik vervolgens niets mee kan doen!
Misschien wordt het tijd om weer aan het serieuze werk te beginnen: het plan is er voor een draak van naaigaren....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten