29 juni 2015

Strepifantje

Je hebt van die momenten in je leven dat je alleen maar kunt denken: 'Oh, shit. Wat doe ik nu weer?' Bijvoorbeeld op het moment dat je met haaknaald 0,9 zeven steken hebt in zeven verschillende kleuren.
 
 
 
Gelukkig bleek het na een paar toeren een stuk eenvoudiger te worden. En ik besloot dat een olifant Winston met streepjes een leuke aanwinst zou zijn.
 
 
Om gemakkelijker te kunnen haken, heb ik een stuk draad van de bollen afgehaald, zodat ik niet met zeven bollen aan het hannesen was. Dat scheelde een hoop maar ik hield natuurlijk wel van iedere kleur net teveel over om mijn milieuvriendelijke (en wallet-loving) hartje gelukkig te maken. Maar de oplossing was er: de eerste toer van elk pootje en van de slurf met een andere kleur. Dat was wel erg blij!
 
 Omdat ik ook andere dingen maak, heeft het al met al bijna een week gekost voor hij het daglicht zag. I.e. vanmorgen heeft hij eindelijk ogen gekregen.
 
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten