23 januari 2015

Bunting

Ik kwam op internet een patroon tegen voor een gezellige vlaggetjeslijn. Ik moest best wel diep graven, maar ik vond nog twee bijna hele bollen in gezellige kleuren. naaldje vier erbij gepakt en gaaaaaaaaan. Het waren weer twee fantastische dagen, haha.


Eigenlijk heb ik er een hekel aan om picotjes te haken, maar dit keer viel het best mee. Misschien is alles gemakkelijker met een dikke naald.

Na 19 driehoekjes was de wol echt op, dus de lijn was klaar. Met de laatste restjes een ophangkoordje gehaakt met daaraan, gewoon om het helemaal af te maken, een bloempje.



 Opgestapeld is het ook mooi :)




Oké, nog eentje dan, omdat je hierop de bloem in de driehoek zo mooi ziet.



En nu maar hopen dat mijn oud-collega geen grapje maakte toen ze zei dat ik ook slingers voor haar moest haken. De volgende keer dat ik naar Nederland ga, gaan deze mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten