17 september 2014

Zwemtas

Soms moet je gewoon even op een goed idee worden gebracht. Ik zag het patroon van een theemuts en bedacht dat ik die wel wilde maken. 



Maar ja. Hoe groot moet dat? Omdat je zigzag haakt, kun je niet gemakkelijk zien hoe lang de rij opzetlossen moet zijn. Dus ik besloot te beginnen met een flinke rij en besloot te beginnen met een tas. Een tas in allerlei kleuren die ik erg mooi bij elkaar vind.



Halverwege begon ik wat te twijfelen. Hoewel ik alle kleuren mooi bij elkaar vind, wordt de combinatie... nou ja... anders, om het maar eens lief te zeggen.Wel blij enzo, maar niet wat ik ervan verachtte.
Vervolgens wilde ik alle kleuren twee keer laten terugkomen. En toen werd de tas ook nog eens.. nou ja... lang.

Toch vind ik de kleuren nog steeds mooi. Verder ben ik ronduit trots op de afwerking van de tas. Ik heb er een rits in gezet en een voering gemaakt die perfect past, ondanks de afwijkende vorm van de tas.



Misschien is het grootste probleem dat deze tas, meer dan wat ook, helemaal niet mijn smaak is. Ik noem hem dan ook enigszins liefdeloos: de zwemtas.
Hij heeft inmiddels een liefdevol huis gevonden bij mijn collega.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten