27 november 2013

Mutserij

Een beetje muts haakt... mutsen!

In de zomervakantie heb ik bij mijn poncho een muts gehaakt. Het duurde even voor ik het patroon een beetje door had, maar het resultaat was wel gezellig.



Dus toen ik voor mijn moeder een poncho gefröbeld had, moest er voor haar natuurlijk ook een mutsje bij. 



En net als je denkt dat het niet erger kan, krijg je een verzoek van je geliefde echtgenoot. Of ik voor hem een toernooihelm kon haken, om de winter op vrolijke wijze en warm door te komen. 
Wel, dat ging me eigenlijk weer te ver. Maar goed, ik kan die man niet zo heel veel weigeren, dus ik heb internet afgestruind naar een patroon. Helaas wilde iedereen een hoop geld voor iets dat op het eerste gezicht vrij eenvoudig leek. Dus na verschillende valse starts en een hoop uithalen en vooral veel passen door hem en haar... 


... is het gewraakte ding toch nog vrij snel afgekomen.


Enfin, bovenstaande foto geüpload naar Facebook, om wereldkundig te maken dat mijn wederhelft er als een malloot bij gaat lopen... heb ik binnen een dag drie bestellingen binnen!

Ik zal 'den mensch' waarschijnlijk nooit begrijpen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten