13 oktober 2011

Vos

Toen ik anderhalf jaar geleden aan mijn collega vroeg wat ik voor haar mocht haken, zei ze meteen: "Een vos!" En laat dat nou net één van de weinige beesten zijn waar ik geen patroon van had.
Maar wat in het vat zit, verzuurt niet.
Afgelopen zomer kocht ik het boekje Amigurumi & more en daar stond een patroon in. Dus meteen begonnen... vervolgens een poos aan de kant gegooid en vanavond even snel afgemaakt. Ik moet wel, want ik heb vandaag aan mijn collega verklapt dat ik een patroon gevonden had.

Anyhow, het is een koddig beestje geworden, meer knuffel dan vossig (hoewel het orgineel drie tandjes knuffeliger was dan het exemplaar dat ik gebrouwen heb....)





Nu alleen nog hopen dat het is wat mijn collega in gedachten had.....

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje en daar zal ze zeker blij mee zijn. Want het is heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ilonka

    http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/forum/spelregels

    BeantwoordenVerwijderen