12 september 2010

Zondagavond, dom of dapper?

Het verschil tussen dom en dapper gaat vanavond waarschijnlijk om enkele centimeters. Ik was wat restjes katoen aan het omzetten in paddenstoelen, toen ik ineens zin kreeg in een olifant. Nu krijg ik voorzichtig buikpijn:




Zou ik het tweede achterpootje nog af krijgen? De rest van de olifant is klaar, maar als dit bolletje na drie toer op is, zal het nooit verder komen dan dit:




Het werk van Zwolle-Borculo en een rustige zondagavond in de prullenbak. En het meest treurige is: als ik niet dit stukje had geschreven, had ik nu geweten of ik voldoende draad had...







Na tien minuten de verlossing: natuurlijk is er meer dan genoeg katoen! Ik kan zelfs nog wenkbrauwen haken! Inmiddels is het strikt genomen geen zondagavond meer, maar maandagmorgen heel vroeg. De assemblage van het beestje zal vanavond waarschijnlijk plaatsvinden.

Voor de rest is het tamelijk stil op haakgebied. Stuk of zes paddenstoelen, wat rondjes voor de tas en een paar centimeter Aran afghan... Eigenlijk is het best triest, haha. Gelukkig zeggen zes schone wassen in de kast en een volledig schoongemaakte en gereorganiseerde boekenkast dat ik mijn tijd dit weekend nuttig besteed heb.

(de enige paddenstoel met stippen...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten