31 augustus 2010

Aran update en een spannende tas

De Aran begint eindelijk ergens op te lijken! Nu is de vakantie inmiddels ook voorbij, dus dat mag ook wel. Ik moet nog twee stroken (gedeeltelijk) haken. Er moeten nog negen stroken aangezet worden. En natuurlijk nog een rand erom. Hij gaat gewoon anderhalf bij twee meter worden! Dat wordt lekker warm en gezellig als ik komende winter op mijn slaapkamer bivakkeer (wat ik erg graag doe).
Ik moet bekennen dat het resultaat mij zeer verheugt! Het is altijd even afwachten hoe het werkt als ik zelf ga lopen prutsen aan een patroon, maar deze keer lijk ik er goed mee weg te komen.




Mijn nieuwste project is een tas voor mijn schoonmoeder. Dat is spannend! De opdracht luidt: haak voor mij ook maar een tas, maar niet met van die felle kleuren. Tja, ik ben maar begonnen met lieflijke katoen te kopen. Glanskatoen dit keer , anders wordt de tas zo snel lelijk. Die van mijn is na een paar maanden al helemaal pluizig, maar dat kan ook aan de gebruiker liggen natuurlijk!
Het is ook wel leuk om een ander patroon te gebruiken, hoewel ik niet weet of het wel wat gaat worden. Enfin, genoeg spannend voor dit moment dus, voorlopig lijkt het heel aardig te worden. De rondjes voor 1 zijkant zijn nu klaar, ik kan ze met wit aan elkaar gaan haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten