19 september 2010

Een heleboel afgewerkt

Alle mandjes en manden, bakjes en dozen, potjes en diverse vierkante meters vloeroppervlak liggen inmiddels vol met 'projecten' die nog niet af zijn. Vandaag heb ik het stoutmoedige besluit genomen om een heleboel amigurumi af te maken. Vooral stoutmoedig, omdat mijn enorme Aran deken bijna af is. Alle banen zitten aan elkaar, ik moet alleen de rand nog. Hij is echt woest groot geworden, ik word daar wel vrolijk van! Hopelijk krijg ik deze week de rand af, na twee maanden wordt dat welk eens tijd!

Enfin, ik eindigde vorige week met weinig katoen, dat gelukkig precies genoeg was. Nou ja, precies: ik heb nog twee meter over! En een olifant natuurlijk:

Het is best wel een dropje geworden. Het blijft alleen iedere keer (dit is de derde) een hoop werk om ze in elkaar te zetten. Maar met beweegbare poten en kop!

Verder lagen er nog wat olifanten, een lieveheersbeestje en en wat gevogelte liggen in diverse stadia van af



Inmiddels is de hele bende aan en in elkaar gezet, zijn er diverse pootjes, oortjes en stippen bijgehaakt. Dus vol trots presenteer ik u:


Al met al niet zo geweldig veel, haha, maar het ruimt in ieder geval weer lekker op. Maar er ligt nog genoeg: een octopus, een aap een zeepaardje, en natuurlijk die draak van naaigaren, waar ik niets aan doe. Verder de Aran deken en natuurlijk nog de gewraakte paars-roze-witte deken, die nog van voor de vakantie ligt te wachten op voltooiing. (vandaar die vele vierkante meters vloeroppervlakte die vol liggen, haha)

En, oh ja, kleine restjes tijd en katoen worden  de laatste twee weken omgezet in paddenstoelen. De eerste kreeg nog stippen, maar ik vind ze zonder veel mooier. Het worden een soort gezellige, bollige chapignonnetjes. En daarvan kun je nooit teveel hebben natuurlijk!

1 opmerking:

  1. amaai wat veel in één keer afgewerkt!
    het olifantje lijkt een beetje zielig te kijken, dat maakt hem nog schattiger, denk ik :)
    e paddesteoletjes zijn ook zo leuk!
    ben benieuwd naar dat enorme deken van je :)

    BeantwoordenVerwijderen