15 juni 2016

Lily

Normaal houd ik me bezig met heel kleine projectjes, maar af en toe schiet ik uit mijn slof. Of uit mijn haaknaald, zo je wilt. Dit is Lily, ze is ongeveer 15 centimeter hoog. En dat is best een eind, als je alles haakt op haaknaald 0,9 mm.
 
Maar ik vind haar helemaal goed gelukt.. Haar armen en benen bewegen, ze kan zelfs zelfstandig staan (hoewel haar benen bijna even lang zijn, ha ha). En het was leuk om te doen, hoewel ik er een hoop tussendoor gehaakt heb. Ik ben gewoon niet zo van de langdurige projecten. Het enige dat echt niet grappig was, was het haar haken. Al die halve vasten op kettingen van lossen... Maar nadat het haar geblockt was, werd ik er uiteindelijk wèl warm en wollig van.
 
Ontmoet Lily, Ik vind haar prachtig!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten