29 maart 2015

Sophie's universe

Ik zag de facebooksite van Creative Crochet Crew steeds meer posts van mensen die aan de CAL van Sophie's universe meedoen. Het leek me echt geweldig om er een deken van 2 bij 2 van te maken, helemaal in wit. Ik heb alleen twee problemen: ten eerste heb ik geen witte Aran weight liggen, terwijl ik nog kasten vol garen heb. En ten tweede is mijn huis vol.
Dus moest ik een list verzinnen.
Ik had nog die klos met dunne, katoenen draad. Dat klinkt als een voorraad. Als ik Sophietje vervolgens haak met haaknaald 0,9, zal ook mijn huis niet voller maken. Dat wordt een vierkant van hooguit 40 bij 40 centimeter. Daar kun je een mooie tas van maken.
Enfin, het kan volgens het spreekwoord weliswaar niet, maar volgens mij snijdt het mes zo aan drie kanten, haha.
 
Dus vol enthousiasme begonnen!
 
 

 








En na deze voortvarende start is er maar één ding dat mij kan stoppen. Juist! Een dikke snee in mijn vinger gehaakt. Toch maar even met een grotere naald voor ik hiermee door ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten