23 februari 2015

Onderzetters

Het is eigenlijk ontzettend dat ik het doe, maar ik ben ineens onderzetters aan het haken. Het haakt weer veel te lekker weg, dus na twee dagen had ik een lekker gek stel.



Ontzettend leuk, dat zal ik niet ontkennen, maar aangezien ik nooit onderzetters gebruik, is het misschien een leuk cadeautje, maar het onmiddellijke nut ontgaat me een beetje. Dus is er maar één vervolg: we haken er een ander setje achteraan! En uiteraard in de vrolijkste kleuren, die niets te maken hebben met de kleuren in mijn kamer. Maar zoals ik al zei: ik gebruik nooit onderzetters, dus zijn de kleuren heel gepast.


Toch grappig om elke keer nog een stukje Nederland in mijn garenvoorraad te vinden. Of: grappig dat bijna mijn hele voorraad nog Nederlands is ;)

 
 
Daar zijn ze: de originele Karin-aan-de-haakonderzetters die nooit gebruikt zullen worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten