11 februari 2015

Miniprojectjes

Henry vroeg me om te haken met een tienerclub, dus ging ik op zoek naar kleine patroontjes. Deze was bijzonder leuk om te maken: niet meer dan een klein bloempje, waarvan je een schaapje maakt. snel, schattig, je haalt een keer adem en je hebt er alweer drie!
 

 

 
Deze vogeltjes van attic24 waren wat te rustiek naar mijn zin, maar die bleken nog her meest in trek.

 



 
 
Maar hoeveel plezier ik ook met de voorbereiding heb gehad, mijn keus viel hier niet op.
Ik heb geprobeerd een uiltje met ze te haken, maar helaas zijn we niet verder gekomen dan een lange sliert. Haha, dat krijg je als je al twee maanden geen docent meer bent.
 
De acht uiltjes, drie vogeltjes en drie schaapjes heb ik maar aan ze meegegeven. Ik ben bang dat ik er toch nog wel een paar zal maken, hihihi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten