02 oktober 2014

Stoppen nu het nog kan

Kleine projectjes hebben een nadeel: als ze leuk zijn, kun je eigenlijk niet meer stoppen. Ik vond op internet een patroontje van een beursje. Hij leek wel leuk, dus ik heb afgelopen voorjaar een bolletje katoen ter hand genomen en ben tijdens een van mijn wandelingen begonnen. En het wás leuk. Binnen de korste keren was het ding af en kon ik een blij knoopje gaan uitzoeken.







Maar ja, net als met de zeepzakjes... als het leuk is wil je meer. Ik vroeg me af hoe een regenboogexemplaar zou worden. Nou ja, zó dus:





En vooruit: nog eentje om het af te leren. Deze laatste met dunne katoen en haaknaald 1,0 gehaakt. Hij is echt super klein geworden. Dat zie je wel niet zo op de foto, maar ik kon in ieder geval geen knoopje vinden dat klein genoeg was, Dus heb ik er in plaats daarvan een klein glaskraaltje opgezet. Hij ligt nu met een ministukje zeep erin in de klerenkast.



En toen ben ik maar gestopt. Ik heb de gekleurde maar zo snel mogelijk weggegeven, omdat het huis zo vol wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten