11 maart 2012

Heerlijke lente-hakerij

Om te beginnen een ingeloste belofte. Of ikeen Picachu kon maken. Jawel, ik had het patroon van Wolfdreamer al op mijn computer staan. Helaas is het weer een milde vorm van gedrocht geworden. Picachu mag van mij onmiddellijk in hetzelfde laatje als Hello Kitty. Je weet wel, dat  laatje waar alles in zit wat ik NOOIT meer maak. Voor de volgende moet ik een super Mario maken, kijken of dat beter lukt.



Vorige week ben ik met iets veel leukers begonnen: een paastak. Nou ja, als ik één keer begin, ben ik meestal niet meer te houden, dus ik heb maar vast vijf takken gekocht. De erker is keurig ontruimd, de takken zijn geïnstalleerd en ik heb handenvol piepschuimen eitjes gekocht (okee, ik weet het precies: het zijn er 48). En het is me toch leuk om ze om te haken!
Elke keer pak je een paar kleuren katoen, bedenk een motiefje en gaan! Inmiddels zijn de eerste 20 eieren klaar.
Het is leuk dat mensen er naar kijken als ze voorbijlopen... maar misschien denken ze alleen dat ik mijn paastak rijkelijk vroeg heb staan, haha.


En dan de eerste eieren zelf. Zijn het geen schatjes?

 
 


Maar het mooist zijn de 'kontjes'.



Gisteravond bedacht ik dat het wel weer tijd werd voor iets nieuws (giechel). En precies één bol later hebben we het eerste paneel voor een dekentje:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten