10 oktober 2010

Aran afghan no. 2

Wie wat bewaart heeft wat, wie wat weggeeft niet meer. Nou ja, een warm, fluffy gevoel. Dat nog wel. Maar die warme, fluffy deken die ik me had toegedacht deze winter niet meer. Gelukkig heb ik hem nog niet nodig, ik lig lekker op mijn bed met alle zeven ramen op de slaapkamer wijd open! Het is buiten zomers warm en hier binnen dus ook! Toch ben ik maar begonnen aan een nieuw dekentje voor mezelf. Een stuk kleiner, wat eenvoudiger en in één stuk. Waar ik al bang voor was klopt: de toeren worden zo lang, dat ik me halverwege begin te vervelen. Nou ja, de eerste 30 centimeter zit erop, dat is al 1/5 van het hele dekentje. Ik gok op een maandje doorhaken, hoewel ik nu ongeveer een bol per dag doe, dus dan zou ik met twee weken klaar moeten zijn.



In ieder geval is het heerlijk om hier in en uit het zonnetje te bivakkeren, met het dekentje erbij op mijn waanzinnig mooie sprei dat mijn schoonmoeder voor mij haakte:


Waar ik nu echt zin in heb? Heerlijk bij het open raam in bad! Alleen jammer dat het keukenraam van de buurvrouw op 2 meter afstand zit…. Toch maar eerst mijn kuis beplakte ramen sluiten, haha.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten